יום ראשון, 15 בינואר 2012

הופעות שוות PT 1

יאללה לכבוד אומן סופר מצויין שבא עוד כמה ימים לארץ, החלטתי לפתוח פינה קטנה שתביא קצת אינפורמציה חיובית על הופעות מעניינות שמגיעות מחו"ל במועד קרוב.



אז מי שאני אציין קצת חלק מפועלו (הרב מאוד) זה Kid606, מאשפי ההאלקטרוניקה היותר מגוונים,מיומנים יצירתיים ולא מתפשרים שקיימים באזורים היותר מחוספסים,חותכים וחדים של הז'אנר הרחב הזה.

המפיק הונצואלי/אמריקאי כבר הספיק להשתתף ולעשות המון אלבומים שונים ומשונים מאז סוף שנות ה-90, בלי זריקת זין על שום תווית או על שם מגבלות ז'אנריות מתחום כזה או אחר.
קיד606 תמיד שמר על ראש פתוח בטירוף וטאץ' וטביעת אצבע ייחודית שאי אפשר לטעות בה, בין אם הוא זיגזג מ-IDM, נויז, דרונים, גליץ', קאט-אנד-פייסט,ברייקור, DnB ועוד, וככל שעולים בדיסקוגרפיה שלו, מוצאים עוד ועוד אלמנטים נוספים שהוא הכניס למערבולת התזזיתית שלו, שבא לידי ביטוי במיוחד ובאופן נגיש במפתיע (יחסית) באלבום ה-מופת שלו מ-2003, Kill Sound Before It Kills You, אחד מהדברים היותר מאסיביים וכיפיים שיצאו בעשור הקודם.

הבנאדם למרות שהוא יש לו ראש מאוד קליט גם לגרוב חזק (כמובן די מעוות בדרכו) הוא גם אוונגרדיסט לא קטן, ומאומן כמוהו שיכול בתחילת הקריירה שלו לזרוק אלבום מלא גליצ'ים וחיתוכים בסטייל מקורי בטירוף (Down With The Scene), לשחרר אלבום רימיקסים/אמביינטי שופע צללים ורוחות (P.S. You Love Me) ובהמשך להוציא בכלל אלבום נויז/דרונז קשה ובלתי אכיל ממש (Songs About Fucking Steve Albini, מחווה למפיק/מוזיקאי האגדי וללהקה הענקית שלו Big Black) אי אפשר לדעת מה הוא יעלה מהשרוולים בכל רגע נתון בכל רגע נתון בלייב. מה שהופך את האתגר הזה לעוד יותר מגרה חושים.

Kid606, כמו שמתקבל מהפוסט הזה, מוזיקאי שאני מאוד מאוד אוהב ומעריך, ואני בלי ספק הולך לשים את עצמי בלבונטין 7, בחצות כדי לראות את המאסטר הזה מופיע.
כל מי שרוצה סט/הופעה אינטינסיבית, ממריצה, שונה ומקורית אני ממליץ בחום שאנסה להגיע לשמה גם.
כל מי שאיכשהו מכיר אותו כבר ואפילו אוהב אותו, טוב אפילו לא צריך להגיד....

(זה כולה 50/60 ש"ח, אז הכסף אפילו לא מדד).




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה