יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

ריצ'י אפריל והחבר'ה

מחר מתכוננת הופעה משובחת במיוחד בבארבי של להקה מבטיחה וקצת (ממש קצת) עולה בשם Consider The Source.
אולי השם קפץ בכמה אתרים כאטרקציה מעניינת וזולה לשם שינוי ללכת לראות, ואני אומר עכשיו- זה שווה את ה-70 שקל (או כמה שזה לא עולה) הממש מועטים.

מדובר בטריו לא הכי שגרתי של (פרטלס)גיטרה-(4 ו-6 מיתרים)באס-(כלי הקשה נוספים ואזוטריים,סמפלים....)תופים שנשמע כמו 10 אנשים לפחות.
הם מזגזגים ושוחים בין השאר במוזיקה הודית, פסיכדליה, ג'אם רוק, מוזיקה ערבית ו-Fאנק מטאל בקלילות והם נגנים באמת מדהימים אבל מה שיותר מרשים שהם גורמים לזה להשמע אחיד,סוחף וגרובי כגורם שלם, ולא כפירוטכניקה מעייפת שכל אחד מאונן על הכלי שלו בלי טאקט.

לי באופן אישי הם מזכירים לטובה הרכבים אוריינטליים אדירים כמו סיקרט צ'יפס (אפילו שאלתי את הבאסיסט אם הם מושפעים מהם) או אפילו קרוזנשטרן ופרוחוד שלנו, וההופעה שנה שעברה באוזן בר (יחד עם עוד 20 אנשים בקהל) היתה מפציצה, נהדרת ובול לעניין.
they know theyre stuff.

יש להם גם אלבום חדש שלא שמעתי אבל קיבלתי עליו המלצות חמות ועדיין אני חושב ש-Esperanto הראשון שלהם, הוא פאקינג מבריק ומענג.

לצערי אני לא אהיה שם מחר מסיבות אישיות מבאסות ומפגרות, אבל כל מי שקורא את זה ומשעמם לו ורוצה הופעה טובה ו-לא יקרה.... זאת האחת!

קבלו תמונה של המתופף הכריזמטי שלהם שבגללו יש את הכותרת (שאגב הסיבה העקרית שהם מופיעים הרבה בישראל זה כי יש לו קשרים משפחתיים עמוקים פה(:) :




2 תגובות:

  1. they know *their stuff
    מחזק את דברי הבחור, הרכב נהדר שהולך להיות הרבה יותר יקר מכמה עשרות שקלים להופעה בקרוב
    אגב, חשבתי על דרך להפוך אותם לכשרים:
    Gabriel Marin= גבי מרינו
    John Ferrara= יוני פררה
    Justin Ahiyon= יוחאי אוחנה LOL

    השבמחק
  2. תקשיב קוקסיפות
    ביום שני הם עושים הופעה סודית, ככה הבנתי מjohn (:
    עם מלא חומר שהם בדר''כ לא עושים ומסתבר שההופעה הזו תהיה ארוכה מהרגיל (עד שיעיפו אותם ככה הוא אמר לי)
    קיצור יש עוד מלא דברים שדיברתי איתם שאתה תשמח לשמוע אז דבר איתי
    0528012234- שאול (לא עומרי)

    השבמחק